This site uses cookies for its operation, in compliance with Royal Decree-Law 13/2012. By using our service, you accept the use of cookies.

Accept Cookie Policy

SIGN ME UP FOR THIS OFFER

Nº 5272 - (Fundación UCEIF) - Secretaria/o - Administrativa/o

Only job offers related to research are meant to be translated into English. Therefore, as this is not a research-related offer, part of the content is provided in Spanish. We apologize for any inconvenience this may cause. Thank you for your understanding.

 

 Description of the job position (tasks and responsibilities)

Functions

• Gestión documental: Recepción, archivo, digitalización y organización de documentos.

• Atención al cliente y proveedores: Atención telefónica, presencial y vía correo electrónico.

• Gestión de correspondencia: Entrada, salida y distribución de comunicaciones.

• Apoyo en la gestión contable y financiera: Contabilidad, control de facturas, control de cobros y pagos, conciliaciones bancarias, etc...

• Control y registro de datos: Actualización bases de datos, hojas de cálculo y sistemas internos.

• Soporte a la dirección y otros departamentos: Preparación informes, presentaciones o reportes.

• Gestión de agendas: Reuniones y viajes.

• Cumplimiento normativo básico: Asegurar que la documentación cumple con los requisitos internos y externos.

• Apoyo en gestión de proyectos, licitaciones y subvenciones.

Workplace

Santander

Deadline for registration

11:59 PM hours from Sunday, September 21, 2025

No. of positions: 1

Daily working hours

Completa, presencial en el turno de mañana y posibilidad de teletrabajo en el turno de tarde.

Duration

8-10 meses

Hours

Flexible entre las 8:30 y las 18:30

Type of contract

Temporary substitution contract

Retribution

23.000,00 € - 25.000,00 € - Bruto/Año

Incorporation

15/10/2025

 Candidates requirements

Academic requirements

  • University studies (All Degrees)
  • Higher Level Training Cycle (All Higher Level Training Cycles Degrees)

Languages

  • B2 in English

Computer requirements

  • Regular user in Office Automation (Desktop Publishing, Word Processors, Spreadsheets, Internet, Mail, etc.)

Competencies

  • Organization and Planning - Persona metódica y organizada
  • Management skills - Capacidad de alternar la gestión de varias tareas
  • Other competencies - Habilidades comunicativas

 

  • Experience in the position offered